Data e postimit: 2020-11-18 14:49:17
Lexime: 2115
Natyra
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Vlersojeni natyren
Autori: Eta
Shkolla: Ismail qemali
Klasa: 11
Qyteti: Vlore
E-mail: liokrisa@gmail.com


Une sa here qe dëgjoj fjalen natyr mbushem me oksigjen dhe them fale natyres ne jetojmë.Ajo eshte e rendesishme ne çfarëdolloj aspekti.Ne duhet ta vlerësojmë ate dhe te mos e shpërdorojmë

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla - Shoqeria !
- Ne ankohemi per shkollen , por ne fakt aty kalojme vitet me te bukura te jetes tone , dhe kjo eshte fale shoqerise. Une ketu do te vazhdoj me presje e jo me pike sepse shkolla dhe shoqeria jane dy gjera shume me vlere . Dhe ne nuk duhet ti humbasim asnj...
Autori: INA DENA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,deta...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Shqiperi
Shkolla eshte vendi ku kalon pjesen me te bukur te jetes.Aty meson shkronjen e pare fjalen e pare dhe alfabetin shqiptar.Shkolla eshte vendi unik ku merr dijet e para per tu perballur me veshtersite gjate jetes.Gjeja qe ka shume rendesi gjate jetes eshte ...
Autori: Shqiponja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri qyqohet dhe perpin cdo gje tek un me dit te tera pa pas ndarje asnjehere serish.Mundohem ta zbraps sa te marr pak fryme por sa mbushem me fryme dhe behem ga...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pa arsim s'ka perparim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka shumë domethënie , ai thotë “Arsimi është arma më e fortë të cilën mund ta ndryshosh Botën” . A mund të thotë dikush se nuk është ashtu? ...
Autori: K.B · Lloji: Poezi lirike · Tema: Të shprehës ndjenjat
Të gjesh gëzim nën fjalët tuaja, Që i kërkoj me vite e që mhunasin. Ëmbël dhimbje kraharuar , Lotët heshtur zdinë të ndalen. Prej viteve pret gëzimin, E pse i adhuroj kaq shumë? Zgjen pytje të përgjigjet , Ëmbla vogel qe e don kaq ...
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com